Findaway Voices, що належить Spotify, скасовує плату за розповсюдження аудіокниг на стрімінговому сервісі

Сьогодні Spotify та Findaway оголосили, що Findaway Voices, дистриб'ютор аудіокниг незалежних авторів, скасовує 20% комісію за дистрибуцію аудіокниг, придбаних на Spotify.

 Стрімінговий сервіс придбав дистриб'ютора цифрових аудіокниг Findaway ще в листопаді 2021 року.


У Findaway кажуть, що ця зміна означає, що тепер Spotify пропонує найвищі роялті, які автори можуть отримати, продаючи свої аудіокниги через Findaway Voices. Таким чином, Spotify приваблює незалежних авторів на свою платформу привабливістю вищих заробітків.


"Ми раді повідомити, що, починаючи з травня, не буде 20% відрахувань Findaway Voices за дистрибуцію аудіокниг на Spotify", - написала компанія у своєму блозі. "Структура ціноутворення Findaway Voices для дистрибуції аудіокниг є дуже простою - 80/20, де ви залишаєте собі 80% роялті. Наша стандартна ціна 80/20 залишиться незмінною для всіх інших партнерів - окрім Spotify, де ми більше не стягуємо 20% відрахувань за дистрибуцію. Тепер, коли ваша аудіокнига продається на Spotify, ви отримуєте всі 50% від встановленої вами ціни. Автори можуть знайти нову аудиторію на Spotify, який нещодавно оголосив, що його глобальна щомісячна кількість активних слухачів становить 515 мільйонів".


Завдяки цьому оновленню Spotify робить свою платформу більш привабливою для авторів. Spotify заявляє, що знаходиться на початку свого шляху підтримки незалежних авторів, і що має плани допомогти авторам розширити свою аудиторію, максимізувати доходи та побудувати потужний бізнес з продажу аудіокниг, і зазначає, що сьогоднішня новина є частиною цієї мети.


Протягом останніх кількох років Spotify працює над тим, щоб вийти за межі музики. Стрімінговий сервіс інвестував сотні мільйонів у розвиток подкаст-бізнесу та готується до виходу на ринок аудіокниг. У вересні минулого року Spotify запустив підтримку аудіокниг для користувачів у США. На початковому етапі було доступно 300 000 назв.


Як і інші додатки для аудіокниг, Spotify пропонує стандартний набір функцій, включаючи можливість завантажувати книги для прослуховування в режимі офлайн, оцінювати книги, регулювати швидкість відтворення та слухати на різних пристроях.


У листопаді минулого року Spotify розширив сервіс аудіокниг до Великої Британії, Ірландії, Австралії та Нової Зеландії, а в березні запустив його в Канаді. Тоді Spotify заявив, що його каталог збільшився до 350 000 найменувань. Компанія зазначила, що "бачить позитивну залученість", але не надала жодних метрик щодо того, як це може виглядати.