Mercu зустрічає безстолових працівників там, де вони є.

 


Багато інструментів для залучення та утримання співробітників були створені з припущенням, що працівники проводять більшу частину свого часу за робочим столом.

Але більшість світової робочої сили не має офісу, тобто вони зазвичай перебувають у русі і не мають постійного доступу до ноутбука. Багато з них також незадоволені своєю роботою, а це означає, що компаніям доводиться мати справу з високою плинністю кадрів і низьким рівнем їхнього утримання. Компанія Mercu, що базується в Сінгапурі, хоче допомогти за допомогою платформи, розробленої спеціально для охоплення працівників, які не мають робочого місця.


Запущена в листопаді 2022 року, Mercu оголосила сьогодні, що залучила 1,6 мільйона доларів початкового фінансування від 500 Global, TEN13, Flying Fox Ventures, Archangel Ventures, XA Network та інвестора, що повернувся, Sequoia Capital India.


Mercu використовується компаніями у сфері роздрібної торгівлі, логістики, гостинності та виробництва для залучення співробітників, комунікації з ними та підвищення їхньої залученості. Серед її клієнтів - мексиканська мережа швидкого харчування Guzman Y Gomez в Сінгапурі та Sam Prince Hospitality Group в Австралії. Компанія також має клієнтів у Сполучених Штатах, де посівне фінансування буде використано для розширення присутності Mercu та найму персоналу.


До запуску Mercu два співзасновники стартапу, Яша Зіттель та Еліотт Гібб, працювали в Grab. Зіттель, продакт-менеджер компанії, мав спілкуватися з мільйонами водіїв у восьми країнах, і виявив, що залученість повідомлень, надісланих через WhatsApp та Facebook, була набагато вищою, ніж через мобільні додатки чи електронну пошту.


Вони розповіли TechCrunch, що COVID заклав основу для Mercu, оскільки підкреслив важливість працівників, які не мають робочого місця, а також те, наскільки мало їхні потреби задовольняються. За їхніми словами, незважаючи на те, що на них припадає понад 70% світової робочої сили, стартапам у цій сфері виділяється менше 1% венчурного фінансування.


Працюючи в Grab, Зіттель і Гібб, колишній дизайнер продуктів у команді Grab, яка займалася розробкою пасажирського досвіду, побачили, що багато безофісних працівників відчувають себе відірваними від своїх компаній, що негативно впливає на рівень утримання персоналу. Утримувати працівників означає залишатися з ними на постійному зв'язку, а це означає зустрічатися з ними там, де вони перебувають, саме тому Mercu працює з популярними програмами обміну повідомленнями замість того, щоб вимагати від працівників завантажувати ще один додаток. Це особливо важливо на ринках, що розвиваються, де існують апаратні обмеження та обмеження пропускної здатності смартфонів.


Mercu можна використовувати для створення власного контенту, або ж роботодавці можуть вибирати шаблони для кампаній, наприклад, опитувань щодо залученості. Платформа сегментує працівників на групи залежно від їхньої ролі, терміну перебування на посаді та місцезнаходження, а також надає творцям контенту аналітику щодо показників прочитання та завершення, галузевих показників та рекомендацій.


Деякі приклади того, для чого роботодавці використовують Mercu, включають запрошення на командну вечерю, програми визнання, обмін змінами та підписування тренінгів. Guzman y Gomez автоматизувала процес найму та адаптації, використовуючи Mercu для виконання таких завдань, як надсилання запрошень на співбесіди та пропозицій через WhatsApp, що зменшило кількість неявок на співбесіди. Мережа ресторанів швидкого харчування також використовує Mercu для щомісячної оцінки настроїв працівників, щоб зменшити плинність кадрів.


Sam Prince Hospitality Group використовує Mercu для безперервного навчання, включаючи оновлення СОП, інформацію про продукти та тренінги з продажу.


Команда розробників Mercu планує зосередитися на більшій кількості інструментів для співробітників, в тому числі розглянути, як великі мовні моделі, такі як ChatGPT, можуть бути використані для спілкування з працівниками в масштабах.