У той час як сектор негрошових технологій продовжує шкандибати через період замороженого споживчого інтересу, деякі колекції занурюються вглиб, досліджуючи нові води і розширюючи свої горизонти до фізичної сфери в надії охопити більше людей і розвинути свій бренд.
Pudgy Penguins, колекція NFT (за загальним визнанням, дуже мила), яка також є компанією, що працює в сфері web3 IP, випускає лінію іграшок під назвою Pudgy Toys, розповів в ексклюзивному інтерв'ю для TechCrunch+ Лука Нетц, генеральний директор компанії.
Плюшеві пінгвіни створюються у співпраці з PMI, яка також виробляє іграшки для Fortnite та Among Us, сказав Нетц.
Компанія бачить у фізичних іграшках "троянського коня" для екосистеми web3 і NFT. "На жаль, дохід від NFT не є стійким і його не можна збільшити", - визнав Нетц, додавши, що іграшки покликані зробити компанію більш стійкою. "По-друге, ми хотіли створити ІВ, який би виходив за межі цієї екосистеми, і я знаю, як це зробити - через фізичні продукти".
Запущена у 2021 році та придбана Netz у квітні 2022 року, колекція 8 888-NFT розширилася, включивши в себе реальні продукти та досвід, починаючи від живих подій і закінчуючи фізичними товарами (наприклад, цими іграшками).
Компанія обрала та ліцензувала 16 SKU, натхненних NFT Pudgy Penguin з оригінальної колекції. 16 NFT були обрані на основі естетики, різних характеристик і того, наскільки власник NFT взаємодіє зі спільнотою, зазначив Нетц.
"Кожна іграшка - це NFT, який живе на блокчейні, і цей NFT ліцензований безпосередньо від власника, - зазначив Нетц. "Таким чином, кожен раз, коли одна з цих іграшок продається, вони отримують роялті назавжди".
Початковий запуск включатиме близько 100 000 іграшок вартістю від $5 до $35, які продаватимуться онлайн та через роздрібну торгівлю по всьому світу. Кожна іграшка постачається зі свідоцтвом про народження та QR-кодом, який розблоковує серію NFT, або скриньку з рисами, на онлайн-платформі Pudgy World, повідомив Нетц.
"Pudgy World - це місце, де ви створюєте свого персонажа, граєте в міні-ігри та взаємодієте з іншими користувачами", - додав він.
Зусилля компанії, схоже, приносять свої плоди: Нещодавно вона зібрала 9 мільйонів доларів. Звичайно, це не перша компанія, яка залучає капітал, орієнтована на NFT, але фінансування вказує на те, що позаблокчейн-технології - це хороший спосіб для популярних цифрових колекцій розвивати свій бренд і залучати зовнішній капітал.
Колекція NFT, схоже, настільки ж популярна, як і птах, на честь якого вона названа: Pudgy Penguins посідає 21 місце серед топових NFT за обсягом продажів. За даними CryptoSlam, за весь час існування колекції було продано понад $252 млн, а за останні 30 днів продажі зросли на 84% до $4 млн.
Розбиваючи лід
Запуск лінійки іграшок може здатися незначним на перший погляд, але це доказ того, що NFT-проекти можуть бути досить гнучкими, щоб перетворитися на щось, що приваблює ширшу та різноманітнішу аудиторію.
Якщо взяти до уваги проект Pudgy Penguins, то ці іграшки часто дуже милі, тому людина, яка не захоплюється криптовалютою, може легко купити одну з них, навіть не підозрюючи, що вона пов'язана з NFT-проектом. І це може стати їхнім першим непрямим кроком у світ криптовалют.