Pudgy Penguins хоче використовувати свої іграшки, натхненні NFT, щоб принести IP в реальний світ

 

У той час як сектор негрошових технологій продовжує шкандибати через період замороженого споживчого інтересу, деякі колекції занурюються вглиб, досліджуючи нові води і розширюючи свої горизонти до фізичної сфери в надії охопити більше людей і розвинути свій бренд.

Pudgy Penguins, колекція NFT (за загальним визнанням, дуже мила), яка також є компанією, що працює в сфері web3 IP, випускає лінію іграшок під назвою Pudgy Toys, розповів в ексклюзивному інтерв'ю для TechCrunch+ Лука Нетц, генеральний директор компанії.

Плюшеві пінгвіни створюються у співпраці з PMI, яка також виробляє іграшки для Fortnite та Among Us, сказав Нетц.

Компанія бачить у фізичних іграшках "троянського коня" для екосистеми web3 і NFT. "На жаль, дохід від NFT не є стійким і його не можна збільшити", - визнав Нетц, додавши, що іграшки покликані зробити компанію більш стійкою. "По-друге, ми хотіли створити ІВ, який би виходив за межі цієї екосистеми, і я знаю, як це зробити - через фізичні продукти".

Запущена у 2021 році та придбана Netz у квітні 2022 року, колекція 8 888-NFT розширилася, включивши в себе реальні продукти та досвід, починаючи від живих подій і закінчуючи фізичними товарами (наприклад, цими іграшками).

Компанія обрала та ліцензувала 16 SKU, натхненних NFT Pudgy Penguin з оригінальної колекції. 16 NFT були обрані на основі естетики, різних характеристик і того, наскільки власник NFT взаємодіє зі спільнотою, зазначив Нетц.

"Кожна іграшка - це NFT, який живе на блокчейні, і цей NFT ліцензований безпосередньо від власника, - зазначив Нетц. "Таким чином, кожен раз, коли одна з цих іграшок продається, вони отримують роялті назавжди".

Початковий запуск включатиме близько 100 000 іграшок вартістю від $5 до $35, які продаватимуться онлайн та через роздрібну торгівлю по всьому світу. Кожна іграшка постачається зі свідоцтвом про народження та QR-кодом, який розблоковує серію NFT, або скриньку з рисами, на онлайн-платформі Pudgy World, повідомив Нетц.

"Pudgy World - це місце, де ви створюєте свого персонажа, граєте в міні-ігри та взаємодієте з іншими користувачами", - додав він.

Зусилля компанії, схоже, приносять свої плоди: Нещодавно вона зібрала 9 мільйонів доларів. Звичайно, це не перша компанія, яка залучає капітал, орієнтована на NFT, але фінансування вказує на те, що позаблокчейн-технології - це хороший спосіб для популярних цифрових колекцій розвивати свій бренд і залучати зовнішній капітал.

Колекція NFT, схоже, настільки ж популярна, як і птах, на честь якого вона названа: Pudgy Penguins посідає 21 місце серед топових NFT за обсягом продажів. За даними CryptoSlam, за весь час існування колекції було продано понад $252 млн, а за останні 30 днів продажі зросли на 84% до $4 млн.

Розбиваючи лід

Запуск лінійки іграшок може здатися незначним на перший погляд, але це доказ того, що NFT-проекти можуть бути досить гнучкими, щоб перетворитися на щось, що приваблює ширшу та різноманітнішу аудиторію.

Якщо взяти до уваги проект Pudgy Penguins, то ці іграшки часто дуже милі, тому людина, яка не захоплюється криптовалютою, може легко купити одну з них, навіть не підозрюючи, що вона пов'язана з NFT-проектом. І це може стати їхнім першим непрямим кроком у світ криптовалют.

Pudgy Penguins дуже сподівається, що так і станеться. "Якщо ви нічого не знаєте про NFT, ви можете придбати цей продукт, пройти по кроках, зрозуміти, що таке NFT і чому NFT має значення. Я думаю, що це може закрити петлю для тих, хто вперше про це дізнається", - сказав Нетц.

Для людей за межами криптоекосистеми NFT можуть здаватися страшними або непривабливими через величезну кількість тертя, пов'язаних з ними. Зазвичай вам потрібно конвертувати фіатну валюту в криптовалюту, створити криптогаманець, перевести кошти на цей гаманець, а потім підключити його до маркетплейсу, щоб купити NFT. Це багато кроків, через які пересічна людина не хоче проходити.

"Зараз, якщо ви хочете придбати NFT, це дуже складно, - сказав Нетц. "Але якщо ви купите іграшку і пройдете всі кроки, ви зрозумієте, що таке NFT протягом 15 хвилин, і чому це важливо".

Як розповів TechCrunch+ Метью Лю, співзасновник Origin Protocol, основний споживач хоче отримувати реальну користь від своїх іграшок і робити щось зі своїми іграшками, і саме цифрова арена дозволяє їм це робити.

Цей крок вказує на зміну парадигми в просторі NFT, а також у сфері прав інтелектуальної власності, сказав Лю. "У минулому у вас був Дісней, який випускав речі зверху вниз, як одна монолітна організація. Але в цьому новому світі web3 інтелектуальна власність майже вільна, і [тут] може бути підхід "знизу вгору" або "зверху вниз"".

"Якщо ви йдете купувати іграшкового Залізного чоловіка з "Месників", ви просто купуєте його, - сказав Лю. "Але тут, коли ви взаємодієте, ви фактично створюєте колективну ІВ".

Нетц порівнює це з традиційною ІВ, яка історично передбачала односторонній обмін, і вважає, що підхід web3, який включає NFT і колективну власність, "експоненціально більш корисний і має кращу ціннісну пропозицію для кінцевих споживачів".

Однак Нетц визнає, що з точки зору бізнесу, модель NFT сама по собі не розрахована на довгострокову перспективу. "По суті, вона створює спільноту та базову базу, які є корисними та мають величезну цінність. Але коли ви прагнете вирости до багатомільярдного бізнесу з мільйонами споживачів, ви не зробите цього, заглядаючи всередину - ви повинні дивитися назовні".

У найближчій перспективі компанія планує вивести свої бренди на інші медіа, включаючи телебачення, фільми і, зокрема, ігри, сказав Нетц. Він додав, що Pudgy Penguins співпрацює з компанією для створення ігор на основі Pudgy World, але не уточнив, що саме це передбачає.

За словами Лю, у міру того, як спільноти NFT стають більшими, власники можуть побачити майбутнє, в якому вони зможуть самостійно ліцензувати свої об'єкти для товарів, ігор, брендів тощо. "Це стає більш орієнтованим на спільноту", - додав Лю. "Це перший крок з багатьох кроків, коли ІВ та бренди будуть витіснені за рахунок використання спільноти у симбіотичному [способі]".

Зрештою, люди будуть дивитися на криптопростір "менше як на казино, а більше як на частину бренду або компанії в більш глибокому сенсі", - сказав Нетц. "Якби ви могли володіти шматочком Міккі Мауса, чи хотіли б ви це зробити? Для нас ми намагаємося взяти нашого Пухнастого Пінгвіна і зробити його нашим Міккі Маусом".